Beauty Clinic Residence

Általános Szerződési Feltételek

Szépségszalon – Debrecen

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) a www.bcrdebrecen.hu honlapon („Honlap”) található, megvásárolható/igénybe vehető, a jelen ÁSZF 2. pontjában meghatározott termékekre/szolgáltatásokra vonatkoznak. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Honlapunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

1. A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

A termékeket/szolgáltatásokat értékesítő vállalkozás adatai:

UNITEL-GSM Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság

Székhely: 4024 Debrecen, Piac utca 68. fszt. 1.
Cégjegyzékszám: 09-06-013249

Adószám: 21943887-2-09
Képviseli: Szentesi Zoltán tulajdonos- ügyvezető

Telefon: +36301276000
E-mail: beautyclinicdebrecen@gmail.com
Elektronikus ügyfélszolgálat: beautyclinicdebrecen@gmail.com

A továbbiakban: „Szolgáltatónak”-nak jelölve.

2. A TERMÉKEK/SZOLGÁLTATÁSOK MEGHATÁROZÁSA

2.1. A jelen ÁSZF tárgyi hatálya a Honlapon található alábbi termékekre/szolgáltatásokra terjed ki:

arc és testkezelés

lézeres végleges szőrtelenítés

kézápolás, műköröm építés

arctisztítás, szempilla laminálás, szempilla lifting, smink készítése, sminktanácsadás

szalonban értékesített termékek

2.2. A termékek/szolgáltatások kombinációjának részletes tartalmát, lényeges tulajdonságait és jellemzőit a termékekre/szolgáltatásokra vonatkozó információs blokkokban lehet részletesen megismerni.

2.3. A Honlapon a termékekről/szolgáltatásokról található információkat a Szolgáltató rendszeresen frissíti, és minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy az információk pontosak és naprakészek legyenek, azonban az esetleges pontatlanságokért, elírásokért felelősséget nem vállal.

3. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK FOLYAMATA ÉS FELTÉTELEI

3.1. A Honlapon kínált szolgáltatások igénybevételére jogosult bármely cselekvőképes nagykorú természetes személy vagy jogi személy (továbbiakban: „Vevő”).

3.2. A szolgáltatásokat a Vevő előzetes telefonos, illetve személyes időpont egyeztetés, vagy a honlapon történő időpontfoglalás (Salonic.hu, weboldalba ágyazható, felhő alapú, online időpontfoglaló rendszer) használata után veheti igénybe. Ehhez személyes adatait (név, email-cím, telefonszám) szükséges megadnia.

3.3 A Szolgáltató bizonyos kezeléseinek elvégzéséhez a Vevőnek egy beleegyező nyilatkozatot szükséges kitöltenie és aláírnia. Az időpontfoglalás előtt a Szolgáltató minden szükséges esetben (a honlapon megtalálható belegyező nyilatkozatok segítségével- link) tájékoztatja a Vevőt ezen nyilatkozatok tartalmáról. Amennyiben a Vevő a szükséges beleegyező nyilatkozatban foglaltakkal nem ért egyet, és aláírását megtagadja, úgy az időpontfoglalás érvénytelen és szerződés nem jön létre a Felek között.

3.4. Vevő a szolgáltatások megrendelése/időpontfoglalás előtt egy jelölőnégyzetbe helyezett pipával igazolhatja, hogy elolvasta, megértette és elfogadta a holnapon közzétett Általános Felhasználási Feltételeket (ÁSZF), valamint az Adatkezelési Szabályzatot, amellyel kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben, valamint az Adatkezelési Szabályzatban foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.5. A Vevő a szolgáltatás igénybevétele/időpontfoglalás esetén kijelenti, hogy a termékeket/szolgáltatásokat meg kívánja vásárolni, kötelezettséget vállal a vételár megfizetésére, továbbá kifejezetten kéri a Szolgáltatót, hogy a szerződés teljesítését kezdje meg. A Vevő reklamációját a szalonetikettben foglaltak alapján gyakorolhatja.

3.6 A Vevő köteles a szolgáltatás igénybevételekor az arra alkalmas fizikai és pszichikai állapotban megjelenni, ellenkező esetben Szolgáltató jogosult a szolgáltatás nyújtását megtagadni.

3.7 A Vevő köteles a Szolgáltató által készített, a Szolgáltatás szakszerű és biztonságos elvégzéséhez szükséges kérdőíveket kitölteni. A Szolgáltató a Vevő adatainak kielemzését követően jogosult megtagadni a szolgáltatás elvégzését különösen akkor, ha

  • a vizsgálat eredménye szerint a kezelést vagy a Vevő egészségügyi alkalmatlansága miatt nem lehet elvégezni;
  • a vizsgálat alapján megállapítást nyer, hogy a Vevő által igényelt beavatkozás jogszabályba vagy szakmai szabályba ütközik;
  • az adatfelvétel folyamán, vagy bármikor később a Vevő a pszichés állapota okán a szolgáltatás elvégzésére nem alkalmas.

3.8. A Vevő a szolgáltatás igénybevétele után a szolgáltatás helyszínén, a recepciónál rendezheti a számláját.

3.9. A fentiek szerint kért és igénybe vett szolgáltatás/visszaigazolt időpontfoglalás szerződéskötésre irányuló jognyilatkozatnak minősül.

3.10. A Szolgáltató a szolgáltatás előtt és után SMS üzenetet küldhet emlékeztető jelleggel, promóciókról, egyéb fontos információkról. A Vevő az üzenetekről leiratkozhat, ha ezen kérését megírja az beautyclinicdebrecen@gmail.com e-mail címre.

4. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

4.1. A Vevő szolgáltatás igénybevételére való időpontkérelmét elektronikusan, telefonon, személyesen kérheti és a Szolgáltató azt elektronikusan vezeti a Salonic.hu időpontfoglaló rendszer segítségével. A bejelentkezést a Szolgáltató abban az esetben fogadja el, ha a Vevő a bejelentkezéshez szükséges valamennyi mezőt kitöltötte, a Felhasználási Feltételeket, a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési Szabályzatot a jelölőnégyzetbe elhelyezett pipával elfogadta, az adatok valósak, és a szolgáltatást a Szolgáltató teljesíteni tudja.

4.2. A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató rögzíti a szolgáltatás kért időpontját és visszaigazolja azt.

4.3. A felek között létrejött szerződés távollévők között, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, ami egyenértékű az írásban megkötött szerződéssel.

A szerződés nyelve a magyar.

4.4. Vevő az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és az Adatkezelési Szabályzatot papírra kinyomtathatja vagy egyéb tartós adathordozóra elmentheti, amely biztosítja számára az elektronikus úton létrejött szerződés későbbi megjelenítését.

4.5. A létrejött szerződés alapján a Vevő az ellenérték megfizetésére, a Szolgáltató a szolgáltatások teljesítésére köteles.

4.6. A Vevőnek lehetősége van az időpontfoglalás egyeztetés során keletkezett estleges hibák (pl. helytelen időpont) jelzésére. Ehhez jelen Általános Szerződési Feltételek 1. pontjában meghatározott elérhetőségek egyikén szükséges ezen igényét jelezni a Szolgáltató irányába.

4.7. A felek közötti szerződéses jogviszony a jelen ÁSZF-ből, valamint a felek között elektronikus úton és papíralapon létrejövő egyedi szerződésből, vagyis a Salonic idöpontfoglaló rendszeren keresztül a Vevő által kért szolgáltatásból és a szolgáltatás időpontjának a Szolgáltató által történő visszaigazolásából tevődik össze, és ezek rendelkezéseit a jogviszonyra együttesen kell alkalmazni.

4.8. A Vevő esetleges általános szerződési feltételei a felek közötti jogviszony tekintetében hatálytalanok.

5. VÉTELÁR

5.1. A honlapon a Szolgáltató minden szolgáltatásnál feltünteti azok aktuális, adóval növelt (bruttó) árát.

5.2. A feltüntetett árak minden esetben magyar forintban értendők. A termékek esetleges akciós árai (szintén bruttó) mindig külön is feltüntetésre kerülnek. Az akciós árak mindig csak az akció időtartamáig érvényesek.

5.3. A termékek/szolgáltatások árváltoztatásának jogával a Szolgáltató szabadon élhet. A Honlapon a módosítás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, és a már megrendelt szolgáltatások vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Honlap felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, esetleges rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a szolgáltatást hibás áron nyújtani. Ebben az esetben a Szolgáltató felajánlhatja a helyes áron történő szolgáltatás nyújtást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

5.4 A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

6. FIZETÉSI FELTÉTELEK

6.1. A vásárolt szolgáltatás(ok) vételárának kiegyenlítésére a Vevőnek a szolgáltatás igénybevétele után, a recepciónál van lehetősége.

6.2. Szolgáltató a fizetésről nyugtát, illetve külön kérésre számlát állít ki a Vevőnek.

7. ELÁLLÁSI / FELMONDÁSI JOG

7.1. A szolgáltatást megelőzően a Vevő és a Szolgáltató egyeztet a szolgáltatás pontos menetéről. A szolgáltatás alatt és után Vevő azonnal jelezheti változtatási igényét, ha az előre egyeztetett szolgáltatáshoz képest valamilyen hiányosságot észlel.

8. FOGYASZTÓI KIFOGÁSOK, PANASZOK KEZELÉSE

8.1. Vevő bármilyen kifogását, panaszát az érintett szolgáltatás azonosítására alkalmas adatokkal, valamint a kifogás vagy panasz pontos leírásával jelentheti be a Szolgáltató e-mail címén beautyclinicdebrecen@gmail.com

8.2. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni, és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

8.3. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, a felek a panaszról jegyzőkönyvet vesznek fel, amely a következőket tartalmazza:

  • a Vevő neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a Vevő panaszának részletes leírása, a Vevő által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a Szolgáltató nyilatkozata a Vevő panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Vevő aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

8.4. Ha a kifogás rendezésének módja a Vevő igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a Vevőnek át kell adni. Ha a Szolgáltató a Vevő igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a Vevőt.

8.5. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Vevő és a Szolgáltató közötti, a szolgáltatás minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: „fogyasztói jogvita”) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület a Vevő vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Vevőt megillető jogokkal és a Vevőt terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A Szolgáltatóval megkötött ügyletekre elsősorban a Vevő lakóhelye szerint illetékes békéltető testület jogosult. Ennek hiányában pedig a Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület a Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület (székhelye: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15., e-mail cím: bekelteto@hbkik.hu, Tel: 52-500-710, 52-500-745
Fax: 52-500-720).

A Vevő ezen szervezethez fordulhat a Szolgáltatóval való vitás ügyei rendezése érdekében.

Ezen felül a Felhasználónak a 524/2013/EU rendelet 14. cikkében foglaltaknak megfelelően lehetősége van az EU online vitarendezési platformját is igénybe venni, amit az alábbi linken érhet el: https://ec.europa.eu/odr . A szolgáltató ezúton biztosítja a Vevőt arról, hogy az EU ezen vitarendezési platformjával együttműködik.

9. A SZOLGÁLTATÓ KÁRFELELŐSSÉGÉNEK KORLÁTOZÁSA/KIZÁRÁSA

9.1. A Szolgáltató minden tőle ésszerűen elvárható intézkedést megtesz a Honlap biztonságos működése érdekében, azonban semmiféle felelősséget nem vállal azokért a károkért, amelyeket az ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozott, és nem volt elvárható, hogy a Szolgáltató a körülményt elkerülje vagy a kárt elhárítsa.

9.2. A Vevőt terheli minden felelősség a számítógépében bekövetkező károsodásért, meghibásodásért és/vagy adatvesztésért, ideértve a számítógépes vírusokból eredő meghibásodást is.

9.3. A Szolgáltató kizárólag csak olyan kárért tartozik felelősséggel a tevékenységére irányadó felelőssége szerint, amelyet szándékosan vagy súlyos gondatlansággal okozott, és amelyek kifejezetten és közvetlenül a szolgáltatás nyújtásával vagy magatartásával állnak összefüggésben.

9.4 A Szolgáltató mindent megtesz a kívánt hatás, eredmény elérése érdekében, de a Vevő tudomásul veszi, hogy a várható eredmény a Vevő véleményétől és megítélésétől eltérhet, mely eltérés miatt a Vevő semmilyen kártérítési igénnyel nem léphet fel. Továbbá tekintettel arra, hogy szolgáltatások eredményének megítélése egyéntől függően rendkívül befolyásolt, a Szolgáltató esztétikai jellegű reklamáció esetén nem vállal semmilyen anyagi, vagy bármely egyéb felelősséget.

9.5. A Vevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató kizárólag szakmai felelősséget vállalhat, azaz a kezeléseket felelősségteljesen, a legjobb tudása szerint végzi el a legnagyobb körültekintéssel, gondossággal.

9.6. A Vevő tudomásul veszi, hogy vásárlási döntését kizárólag a saját kockázatára hozza meg és hajtja végre. Szolgáltató a termékek/szolgáltatások alapján a Vevő által esetlegesen meghozott döntésekért, az ezekből eredő veszteségért semmilyen felelősséget nem vállal. A termékek/szolgáltatások részletese leírása és esetleges mellékhatásai mind megtalálhatóak a honlapon, melynek ismeretében a Vevő kizárólagos felelőssége a termékek/szolgáltatások megvásárlása.

9.7. A termékek/szolgáltatások vételárának megállapítása a kárfelelősség fentiek szerinti kizárására/korlátozására is figyelemmel történt, amelyet a Vevő elfogad.

9.8. A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt, hogy Groupama Biztosító Zrt.-nél kötött, szakmai felelősségbiztosítással rendelkezik.

10. EGYÉB KIKÖTÉSEK

10.1. A Honlapon található összes adat, információ, valamint a Honlap design-ja, felépítése, a Honlapot működtető adatbázisok és szoftverek, valamint a www.bcrdebrecen.hu  domain nevek jogi védelem alatt állnak, amelyek bármilyen célú felhasználásához a jogosult előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges.

10.2. Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Szolgáltató a módosított ÁSZF-et a Honlapon történő elhelyezéssel teszi közzé. A módosított ÁSZF a közzétételt követően lép hatályba. Ha a Vevő az ÁSZF módosítások hatályba lépését követően is igénybe veszi a termékeket/szolgáltatásokat, úgy kell tekinteni, hogy az ÁSZF módosításait ráutaló magatartással magára nézve kötelezőnek elfogadta.

10.3. Jelen ÁSZF és a felek között létrejött szerződések nyelve a magyar. A Honlapon közzétett bármely más nyelvű fordítás csupán a Vevők tájékoztatását szolgálja, esetleges nyelvi eltérés esetén azonban a magyar nyelvű változat az irányadó.

10.4. A felek között létrejött szerződésből eredő jogviták eldöntésére a felek alávetik magukat a Debreceni Járásbíróság kizárólagos illetékességének.

10.5. A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt, hogy nincs a Szolgáltató tevékenységére vonatkozó olyan magatartási kódex, amelynek a Szolgáltató alávetné magát, és nincs a Szolgáltatóra nézve kötelező, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex sem.

10.6. Jelen ÁSZF-ben, valamint a felek között létrejött egyedi szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Felhasználási Feltételek, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: „Ptk”), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (továbbiakban: „Ektv”), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint az egyéb hatályos magyar jogszabályok vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

Debrecen, 2021. november 1.

Foglaljon időpontot online foglalórendszerünkben!

Gyorsan és egyszerűen.